دندانپزشکی دندانسازی محمد حسن سروش

به وبسايت ما خوش آمديد

دندانپزشکی دندانسازی محمد حسن سروش

چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۴ ق.ظ

دندانپزشکی دندانسازی محمد حسن سروش

با ما در ارتباط باشید

درباره سايت

about

با ما در ارتباط باشيد

تماس با ما

توضيحات

مطب دندانپزشکی و دندانسازی محمدحسن سروش
با بیش از 50سال سابقه در زمینه ترمیم و ساخت دندان,انواع دندان مصنوعی ازسال1345 زیر نظرمحمدحسن سروش فعالیت خود را آغاز نمود.

اطلاعات سايت

گالری تصاویر برگزیده

عنوان عکس

توضيحات مختصر درباره عکس

عنوان عکس

توضيحات مختصر درباره عکس

عنوان عکس

توضيحات مختصر درباره عکس

عنوان عکس

توضيحات مختصر درباره عکس

عنوان عکس

توضيحات مختصر درباره عکس

عنوان عکس

توضيحات مختصر درباره عکس

عنوان عکس

توضيحات مختصر درباره عکس

عنوان عکس

توضيحات مختصر درباره عکس

معرفی شهرستان محلات

پارک سرچشمه محلات

محلات در جنوب غربی تهران و در فاصله ۲۶۲ کیلومتری آن قرار دارد و یکی از شهرستان‌های استان مرکزی محسوب می‌شود که از طرف شمال به قم و آشتیان و از طرف جنوب به اصفهان و گلپایگان و از طرف غرب به خمین و اراک و از طرف شرق به دلیجان محدود می‌‌باشد.

نگاهی گذرا به مهم ترین پتانسیل های شهرستان محلات:

صنعت گل و گیاه: این صنعت یکی از صنایع مهم و با سابقه شهرستان محلات است و باغات گل محلات با بیش از ۷۰۰ واحد گلخانه ای زمینه رونق گردشگری در محلات را فراهم کرده و باعث شهرت این شهر به هلند ایران شده است. محلات با داشتن حدود ۹۰۰ هکتار اراضی زیر کشت، به عنوان شهر گل ایران مطرح است و موسس اغلب گلفروش های فعال در پایتخت و شهرهای دیگر محلاتی هستند. هم اکنون یک صدم سطح زیر کشت گل و گیاه زینتی جهان در اختیار محلات است و این شهرستان بزرگترین تولید کننده گل و گیاه زینتی کشور است که در این راستا پایانه ای برای صادرات گل احداث شده و پژوهشکده ملی گل و گیاهان زینتی نیز در این شهرستان مشغول فعالیت است.

 

صنعت سنگ: از دیگر مزایای مهم شهرستان محلات صنعت سنگ است که برخورداری شهرستان محلات از معادن متعدد سنگ تراورتن و استقرار بالغ بر ۳۰۰ واحد کارخانه سنگبری به همراه معادن غنی سنگ تراورتن باعث شهرت محلات در این زمینه شده است. شهرستان محلات یکی از شهرهای مستعد در خصوص سنگ تراورتن است و بخش قابل توجهی از سنگ تراورتن کشور و دنیا در محلات واقع شده و باعث تقویت شهرستان محلات در حوزه اقتصادی گردیده است.

 

صنعت ماهیان زینتی: یکی دیگر از توانمندی های شهرستان محلات پرورش ماهیان زینتی است که امروزه این شهرستان به عنوان قطب تولید ماهیان زینتی کشور شناخته می شود و از نظر تولید ماهیان زینتی در جایگاه دوم و از نظر تنوع گونه های ماهیان زینتی در جایگاه اول کشور قرار گرفته است. در حال حاضر  ۱۵۰گونه ماهی زینتی در ۱۷ مرکز پرورش محلات تولید می شود و این شهرستان با صادرات بیش از ۷۰۰ هزار دلاری ماهیان زینتی رتبه نخست صادرات ماهیان زینتی کشور را دارا می باشد و یکی از منابع مهم اقتصادی شهرستان محسوب می شود.

 

صنعت تریکو: تولیدی پوشاک از دیگر پتانسیل های مهم شهرستان محلات است که هم اکنون ۹۰ واحد تولیدی در سطح شهرستان محلات با بیش از ۹۰۰ دستگاه بافندگی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک مشغول فعالیت در این حوزه هستند که باعث تبدیل محلات به یکی از قطبهای تولید پوشاک تریکو در کشور شده است. در حال حاضر محلات بعد از تهران، تبریز و اصفهان رتبه چهارم کشور در تولید این پوشاک را به خود اختصاص داده است و هزار نفر در این شهرستان به طور مستقیم در این بخش فعالیت دارند.

 

صنعت گردشگری: یکی دیگر از مزایای مهم شهرستان محلات که قابلیت انجام سرمایه گذاری های گسترده و با بازدهی موثر را دارا است، صنعت گردشگری می باشد. این شهرستان با دارا بودن آثار تاریخی و طبیعی فراوان از جمله منطقه نمونه گردشگری آبگرم محلات، پارک سرچشمه، ستون های خورهه، آتشکده آتشکوه، کوچه باغ های قدیمی، یخچال نیم ور، بند نیم ور، غارها و قلعه های متعدد تاریخی، باغات گل و گیاه و بسیاری دیگر از جاذبه ها زمینه خوبی را برای حضور بیشتر سرمایه گذاران در شهرستان فراهم کرده است.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

سخن روز

دوست حقیقی کسی است که تو را در خطاهایت تنها نگذارد، زیرا هنگامی که حق با توست همه طرفدار تو هستند

با ما در ارتباط باشيد

ما دوست داريم از نظرات شما در اطلاع باشيم

تماس با ما

استان مرکزی؛شهرستان محلات؛بازار طالقانی؛جنب مسجد حضرت امیرالمومنین

09181659070-09031659070-09126503235

08643223444-08643225335

منتظر تماس تان هستيم

logo

کليه حقوق سايت محفوظ است.